niedziela, 11 lutego 2018

Szydełkowe bikini

Do lata jeszcze daleko, ale mam propozycję dla odważnych. Szydełkowe bikini ;). Ja taka odważna nie jestem, więc dla mnie na wieczór... A wyszło tak
 Przód

 Zbliżenie wzoru

Tył

A góra wygląda tak
Góra, białych wkładek użyłam tylko do zdjęcia, żeby wyeksponować wzór, 
No i "modelka" była trochę za płaska ;)

A teraz trochę danych technicznych. Włóczka Diva Strech kolor czarny, szydełko 2,5mm, a wzór zaczerpnięty z tej strony → LINK. Wprowadziłam oczywiście swoje modyfikacje. Przede wszystkim inne wykończenie, inaczej robiłam dół bikini i do stanika doszyłam złotą gumkę zamiast szydełkowego wykończenia (może nie widać tego na zdjęciu, ale na żywo ładnie błyszczy ;)) . Jeśli chodzi o pracę z tą włóczką, to trzeba się pilnować, żeby nie naciągać nitki, bo traci się elastyczność robótki. Ale jak już doszłam do wprawy, to robi się bardzo przyjemnie. No i jak Wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. Tak szczerze mówiąc, to sama chciałabym sobie kiedyś zrobić bawełniane, szydełkowe majtki ;) Bikini absolutnie nie wchodzi w grę :D Twoje jest piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam w planach coś takiego :) Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! A modelka pierwsza klasa :D :D :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a modelka najlepsza, jaką udało mi się w domu znaleźć ;)

      Usuń
  4. Oj to faktycznie projekt dla odważnych - już widzę, jak całość nasiąka w wodzie i malowniczo traci fason, by odkryć te uprzednio skrywane kawałki ciała :D Chyba, że to model wyłącznie do opalania, wtedy w zasadzie czemu nie :) Ale dla siebie musiałabym chyba wydziergać coś na kształt pianki do nurkowania, by móc pokazać się w tym na plaży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiałam jak się będzie zachowywać w wodzie, chyba będę musiała założyć pod prysznic i sprawdzić :D A tego modelu nawet tylko do opalania bym nie założyła publicznie ;P ale w planach mam taki zdecydowanie mniej odważny.

      Usuń
  5. Świetne! No jeszcze takiego wyzwania nie podjęłam. Dobrze wiedzieć, że jest taka nitka, która świetnie poradzi sobie z rozciąganiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ;) być może na wieczór też bym się odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Mogłabym prosić wzór pełny na to bikini? Bardzo mi się podoba i chciałabym sobie zrobić 😍

    OdpowiedzUsuń