wtorek, 14 kwietnia 2020

Słoneczniki

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać podkładki pod kubek w kształcie słoneczników. Zobaczyłam zdjęcie takich podkładek w internecie i tak mi się spodobały, że zrobiłam ich w sumie prawie 30... Oczywiście nie wszystkie na raz, pierwsze powstały prawie rok temu, a ostatnie kilka dni temu. Wszystkie są z tej samej włóczki (YarnArt Ideal 100% bawełna) w tych samych kolorach, jednak światło i miejsce robienia zdjęć sprawiają, że na każdym wyglądają inaczej. I tak na prawdę na żadnym nie udało mi się uchwycić ich prawdziwego koloru :). Używałam szydełka 1,75mm i robiłam półsłupkami nawijanymi, żeby były dość sztywne. A i tak uznałam, że trzeba je lekko wykrochmalić żeby spełniały swoją funkcję. I jak Wam się podobają?








5 komentarzy:

  1. O rany ale super! I żeby zrobić aż 30 sztuk?! Fiu, naprawdę podziwiam! Ale są takie fantastyczne, że nie sposób skończyć na jednym... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przepiękne <3 to masz teraz piękny letni ogród w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne i moim gościom bardzo się podobają jak na nich stawiam filiżanki czy kubeczki. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń