środa, 7 lipca 2021

Maskotki

 Dzień dobry,

Dzisiaj chciałabym pokazać kolejne prace, jakie powstały w ciągu ostatniego roku. Przedstawiam Pucia, którego zna chyba większość rodziców, którzy mają dzieci w wieku przedszkolnym ;) oraz Królisię. 




Obydwie maskotki powstały na specjalne życzenie i już od jakiegoś czasu są w rękach nowych małych właścicieli. Mam nadzieję, że sprawiają im dużo radości ;)

Trochę danych. Obydwie maskotki są podobnej wielkości, ok 20cm. Powstały z czystej bawełny (YarnArt Ideal), niestety już nie pamiętam jakiego szydełka używałam... Skorzystałam ze wzorów dwóch autorów Pucio --> LINK oraz Króliczek --> LINK z kopalni wzorów na cudne maskotki, czyli od Karoliny z szydlakicudaki.blogspot.com.

Na koniec kilka kadrów z sesji fotograficznej. Bo muszę przyznać, że obydwa stworki to fotogeniczne bestie :D






2 komentarze:

  1. Pucio rozbraja :) moje dzieci byłyby zachwycone, chociaż już trochę wyrosły z tych książeczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki! Bardzo podobają mi się takie maskotki :)

    OdpowiedzUsuń