środa, 22 czerwca 2016

Kapcie

Pisałam o bucikach dla Córy, w planach były kapcie dla Syna, a w międzyczasie powstały kapcie dla Mamy
Pomysł kiełkował już dawno, szukając wzoru na kapcie z włóczki trafiłam na http://manualni.pl/buty-robione-na-szydelku/ i zaczęłam kombinować. Oczywiście schematu nie znalazłam więc pierwsze kapcie powstawały metodą prób i błędów. Efekt prób:
Robiłam je na filcowej wkładce do butów, w większości półsłupkami. Żeby nie były takie szare do ozdoby powstał różowy kwiatek. Pomysł się sprawdził, bo z kapci korzystam na co dzień, ma tylko jedną wadę, a mianowicie filcowa wkładka jest dość śliska. Szukałam, czy można gdzieś kupić samą podeszwę na takie buty, ale jedyne co znalazłam to podeszwy do espadryli, które są stosunkowo drogie. Aż któregoś dnia trafiłam w markecie na kapcie za zawrotne 4zł. Efekt widzicie na zdjęciu u góry. Robiłam z grubszej włóczki słupkami, żeby wzór był bardziej wypukły. Jeśli ktoś jest zainteresowany schematem, mogę rozrysować. A teraz biorę się za kapcie dla Syna :)


2 komentarze:

  1. No jak to nie wyszły efektownie! Jeszcze lepsze niż moje przecież! =) Te kwiatkowe są superaste =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję 😊 następne będą z frędzelkami 😉

    OdpowiedzUsuń