środa, 6 lipca 2016

Robótki długoterminowe

Ostatnio mało piszę, ale za to dużo robię ;) Ostatnio na tapecie były kapcie (w końcu nie ma to jak robić zimowe rzeczy w środku lata...) ale mam rozpoczęte kolejne robótki. Nie tak dawno udało mi się kupić sporą ilość czerwonej bawełny. W panach miałam bluzkę, ale zrobiłam dwie próbki i doszłam do wniosku, że nadaje się raczej na serwetki. Spodobał mi się obrus z kwiatowych elementów. W planach mam obrus na spory stół, więc zdecydowanie jest to robótka długoterminowa, ale mam nadzieję, że do końca roku będzie gotowy.

Dopiero przy układaniu zobaczyłam błąd....
Drugą rozpoczętą robótką jest sweterek, tunika, zobaczymy jaki będzie efekt końcowy. Początek wygląda tak:



A  tutaj schemat:
Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu pokażę Wam efekt końcowy. Zapas włóczek systematycznie mi się powiększa i mam coraz więcej robótkowych planów. W kolejce czekają

Z białej będzie sweterek niemowlęcy, z kolorowej jeszcze nie wiem. Ale jak coś powstanie na pewno się pochwalę ;)

2 komentarze:

  1. obrus z elementów będzie - niesamowity :) jak to się komponuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) czeka mnie sporo pracy, ale mam nadzieję że warto czekać :)

    OdpowiedzUsuń