środa, 1 marca 2017

Etui

W międzyczasie tworzenia innych projektów, powstało coś małego, szybkiego i praktycznego, a mianowicie etui na telefon.Tak wyglądało w wersji "surowej".
A tak w wersji końcowej
Telefon mam biały, więc uznałam, że białe ozdóbki będą najlepsze, chociaż wcześniej myślałam o bardziej kolorowych
Pomyślałam nawet o wejściu na słuchawki, ale o wejściu na ładowarkę już nie...
Etui powstało z kordonka Scarlet w kolorze oliwkowym, szydełko 1,75mm. Białe dodatki to Kaja 20 i szydełko 1mm. Jeden wieczór i gotowe ;)


12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, te kwiatki naprawdę bardzo zmieniły "stan surowy" ;) A zobacz, ja bym nawet nie wpadła na robienie jakichkolwiek otworów, ale faktycznie, praktycznym rozwiązaniem byłoby zrobić na ładowarkę, także tu natchnienie ;) A kolor kordonka niezwykły, bo na zdjęciach wydaje się brązowy, czyli fajnie wygląda w różnych świetle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia, które oddałoby rzeczywisty kolor. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny. Ja też zrobiłam ostatnio etui na swój telefon, ale nie jestem z niego do końca zadowolona :(. O otworach na słuchawki czy ładowarkę nie pomyślałam, a to bardzo dobry patent :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja swoje teraz też bym inaczej zrobiła ;)

      Usuń
  3. Super ! Też muszę sobie zrobić !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam do mnie na wielkanocne Candy :) http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Świetne etui, też kiedyś robiłam etui ,ale o wejściu na słuchawki nie pomyślałam ;) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty i piękny w 'moich' kolorach ;) super!

    OdpowiedzUsuń