poniedziałek, 1 maja 2017

Pelerynka komunijna

Rozpoczął się maj, miesiąc pierwszych komunii. Na tą okazję powstała pelerynka:


Włóczka YarnArt Jeans, szydełko 3,5mm i bardzo popularny w internecie wzór. Oryginalna pelerynka miała kołnierz, ale moim zdaniem bez kołnierza jest delikatniejsza (i ładniejsza ;)) Do sznureczka do wiązania doszyłam dwa nieduże kwiatki. 

Pierwszy raz miałam okazję pracować z tą włóczką, ale już jest na liście ulubionych włóczek. Robi się szybko i przyjemnie, a prucie i pranie nie zostawia na niej śladu. Przy najbliższej okazji zamierzam też wykorzystać włóczkę YarnArt Jeans plus (grubszą wersję tej samej włóczki) i mam nadzieję, że też podbije moje serce ;)

33 komentarze:

  1. Kapitalny projekt! Ale chyba dziergamy z innego YarnArt Jeansu - w moim odczuciu włóczka dość kiepsko znosi prucie i tak samo słabo pranie. Ma za to bajecznie kolory, świetnie się z niej dzierga i jest naprawdę miła w dotyku (do tego pierwszego prania... ;), więc często sięgam po nią, gdy robię maskotki, których zakazuję wkładać do pralki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm, może zależy od koloru? Albo płynu do prania? Bo ja nie zauważyłam różnicy, ale prałam na razie tylko białą, kolorowa robótka czeka na wykończenie, zobaczymy jak się będzie zachowywać.

      Usuń
    2. Czekam na wpis również na temat kolorowej robótki :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna i elegancka =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wzór podreśli uroczyste chwile🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pelerynka! Nie mam jeszcze wielkich doświadczeń z tą włóczką, ale już ją bardzo lubię :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) ja ją bardzo polubiłam, ale jak widać opinie są różne.

      Usuń
  5. Bardzo bardzo śliczna :))) !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i chyba włóczka rzeczywiście jak najbardziej dopasowana do "produktu".

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pelerynka! Ja za Jeans nie sięgam, miałam raz jego odpowiednik i fajnie się dziergało, jednak było w niej jakieś "ale", którego osobiście nie potrafię nazwać ;) jednak myślę, że to jest kwestia przyzwyczajenia po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna pelerynka!
    Ja uwielbiam Jeans , ostatnio większość rzeczy u mnie powstaje właśnie z tej włóczki, Jeans plus też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Misterna praca :) Pięknie wyszło :)
    Bardzo szykownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jest szansa poprosić o namiary na ten wzór? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, czy mogę się dowiedzieć, ile włóczki "poszło" na tę pelerynkę? I mogę prosić o schemat? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. witam, czy można prosić wzór/schemat tej pelerynki

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy mogla bym prosoc o schemat z gory bardzo dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  14. też bym prosiła o schemat dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna ��czy mogę prosić o wzór będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy jest możliwość opisu wzoru ? Ten z pinterest jest dość nieczytelny

    OdpowiedzUsuń