środa, 12 kwietnia 2017

Serwetkowo

W ostatnim czasie udało mi się wydziergać kilka serwetek, które chciałabym Wam pokazać. Pierwsza to kolejna wersja serwetki, którą pokazywałam TU Tym razem w wersji owalnej

Reszta serwetek to dość małe formy, które można wykorzystać do ozdoby koszyczka Wielkanocnego. Pierwsza jest dość duża  i nie do końca jestem z niej zadowolona. Upinałam ją długo, a i tak nie jest idealnie okrągła. Nieregularny brzeg jest zdecydowanie lepszy do blokowania ;) 

Kolejne serwetki są już zdecydowanie mniejsze (20-30cm). W tym bardzo popularna ostatnio serwetka z zajączkami.



Na koniec serwetka a'la koniakowska, bo robiona z elementów. Im częściej robię serwetki z elementów tym bardziej podziwiam osoby, które tworzą koronki koniakowskie. Trzeba się napracować, a poza tym to chowanie nitek.... ale z efektów jestem bardzo zadowolona
 Na ten rok koniec z serwetkami. No chyba, że ktoś mnie ładnie poprosi... ;)

14 komentarzy:

  1. Piękne serwetki!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! A okrągła jest okrągła, ja tam nie wiem, gdzie tu koło jest zaburzone :) na zajączki z kolei sama miałam chrapkę, ale nie zdążyłam wszystkiego zrobić ;) a ta pierwsza jest po prostu cudowna, podziwiam wszelkie prace z elementów - ja w dalszym ciągu nie mam odwagi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) tą serwetkę z elementów polecam, robi się naprawdę przyjemnie i nie ma dużo chowania nitek ;-)

      Usuń
  3. Piękne prace, a niedociągnięcia dla obserwatorów niewidoczne🙂😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Od dawna mam w planach tą pierwszą, ale jakoś nie mogę się za nią zabrać :).
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :-) z przyjemnością obejrzę tą serwetkę w twoim wykonaniu.

      Usuń
  5. Ja też największy problem mam z napinaniem okrągłych serwet - ile bym się nie przymierzała zawsze mi coś wadzi ;) Ta a'la koniakowska jest naprawdę super, efekt zdecydowanie był wart każdej koniecznej do ukrycia nitki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) nastepnym razem jak ja będę upinać mam zamiar robić to na jakimś szablonie, albo dorobię inny brzeg, zeby zatuszować niedoskonałości ;-)

      Usuń
  6. Świetne serwetki, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń