środa, 12 kwietnia 2017

Pisanki i stroiki świąteczne - Wielkanoc 2017

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać tegoroczne pisanki. W tym roku zamiast malować styropianowe jajka i robić szydełkowe koszulki, obkleiłam je sznurkiem i kordonkiem, a potem ozdabiałam sznurkiem i szydełkowymi elementami. Zaczęłam od sznurka wędliniarskiego i jutowego, a do ozdoby szydełkowe, delikatne kwiatuszki



Inna wersja, to ozdoby w klasycznej bieli, W tym przypadku każda strona jajka jest inna

Do oklejenia jajek używałam również kordonka Scarlet



A na koniec trochę inne ozdoby

 I jeszcze jedno jajko inne niż wszystkie. Do olejenia użyłam cienkiego błyszczącego sznurka niewiadomego pochodzenia, a do ozdoby gotowej koronkowej taśmy.

Wszystkie jajka są tej samej wielkości ok 6cm. Część wykorzystałam jako elementy stroików wielkanocnych. 

Zrobiłam też jedną dużą pisankę. Nie jest wielkości strusiego jaja, ale nie dużo jej brakuje ;) 

Również wykorzystałam ją w stroiku

I to już koniec moich tegorocznych ozdób i dekoracji. Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu :)

9 komentarzy:

  1. Jakie piękne! Zapomniałam o oddychaniu, kiedy oglądałam kolejne Twoje propozycje! aż sama takie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne pomysły, pięknie podkreślą świąteczny czas🙂😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pisanki i stroiki! W tym roku już się nie wyrobiłam, ale na przyszłe święta muszę koniecznie zrobić podobne, bo bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja praca może być również inspiracją :-)

      Usuń