wtorek, 31 października 2017

Jesienny komplet

Na dworze coraz chłodniej, pomału zaczyna robić się szaro buro i ponuro, więc trzeba mieć w zanadrzu coś kolorowego. I tak powstał jesienny komplet w żywych kolorach.

Na żywo kolory są bardziej nasycone i intensywne. Komplet powstał z włóczki YarnArt Jeans, która ma naprawdę ogromny wybór kolorów. Czapka to kombinacja słupków reliefowych, półsłupków i oczek łańcuszka, a do zrobienia szaliko-komina wykorzystałam węzeł salomona. Szaliko-komin, bo można go nosić na dwa sposoby, jako szalik i jako komin ;)


A tu jak to porównanie wygląda na manekinie

Tu jeszcze widok tyłu czapki:


 Ponieważ zrobiło się chłodno, komplet był już w użyciu i muszę powiedzieć, że włóczka się sprawdziła, było mi ciepło ;)

11 komentarzy:

  1. Świetny komplecik taki energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplecik - kolorki bardzo jesienne, więc idealnie nadaje się na "teraz". W życiu bym nie pomyślała, że ta włóczka nada się na coś do ubrania ;) a węzeł Salomona podoba mi się coraz bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Węzeł salomona jest na prawdę fajnym wzorem :) zastanawiałam się czy ta włóczka będzie odpowiednia, ale sprawuje się całkiem nieźle. Zobaczymy jak będzie znosiła pranie.

      Usuń
  3. Super komplet, który swoją kolorystyką rozpogodzi ponurą jesienną szarugę i przyjemnie ogrzeje głowę i szyję :). Nie jestem miłośniczką Salomona, ale może ja nie potrafię go odpowiednio nosić :(. Ciepło pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty robisz tak piękne rzeczy na szyję na drutach, że salomon może się schować ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Mega kolorowo i to lubię najbardziej. Bardzo oryginalny wzór. 😀Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, wesoły, kolorowy komplet na szare, ponure dni. Z pewnością poprawi nastrój. A efekt kolorów na salomonie jest niesamowity. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń