wtorek, 19 grudnia 2017

Zimowy komplet i czapka

W tym roku znowu miałam okazję sięgnąć po piękną włóczkę Alize Lanagold. Dokładnie tą samą co w ubiegłym roku. I powstał kolejny zimowy komplet, czyli ciepła czapka i komin. Wykorzystałam ten sam wzór, ale wprowadziłam kilka zmian. Przede wszystkim ściągacz czapki jest zrobiony trochę inaczej, bo tym razem robiłam słupkami reliefowymi przednimi i tylnymi. Przy dzierganiu komina tez wprowadziłam zmiany, bo robiłam go dookoła. Efekt tegorocznej pracy




A tutaj możecie porównać z kompletem ubiegłorocznym → KLIK. Jak widać taka sama włóczka, ten sam wzór i dwa różne komplety... Uroki rękodzieła ;)
Przy robieniu kolejnej czapki sięgnęłam również po włóczkę Alize, ale tym razem po Superlanę Midi. Również bardzo przyjemna w dotyku gruba włóczka, idealna na zimowe, ciepłe rzeczy. Wzór czapki to ten sam, który wykorzystałam przy robieniu jesiennych kompletów pokazywanych tutaj → KLIK. Tylko rozmiar większy :) 
Na szyi "modelka" ma początek większej robótki (która pokażę tuz po świętach), która pasowała kolorystycznie do "stylizacji" ;)

13 komentarzy:

  1. Mimo, że nie mam pojęcia co napisałaś w poście (chodzi mi bardziej o te fachowe zwroty), to bardzo podziwiam Twoją prace. Sama chciałabym umieć robić na drutach, jednak chyba nie mam na tyle cierpliwości. Kompleciki bardzo ładne ♥ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest to, co w rękodziele jest najpiękniejsze - ten sam materiał, ten sam wzór, a nie uda się zrobić takiej samej rzeczy - zawsze jest jakaś zmiana (przynajmniej w moim przypadku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne komplety - gratulacje! Ja jeszcze do komina nie doszłam, czapki w toku :) Uściski ślę!pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne komplety! Niestety jeszcze nie poznałam się bliżej z tą włóczką, ale bardzo mi się podoba. I moje kolory ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczkę polecam, świetnie się z niej robi i dobrze nosi. No i kolory ma piękne, jakbym miała dla siebie wybierać to nie wiem czy bym umiała ;)

      Usuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie czapki są bardzo fajne i ja jestem zdania, że nadają się na pewno na srogie zimy. Jak dla mnie również świetne są kapelusze i moja żona także je uwielbia. Jak dostała kapelusz https://hatfactory.pl/kapelusze-filcowe-welniane/96-3115-kapelusz-budka-taylor.html to widziałem jak bardzo jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń