sobota, 18 sierpnia 2018

Żółwik

Dzisiaj chcę Wam pokazać żółwika, który niedawno wyskoczył spod mojego szydełka. W tej chwili nie wyobrażam sobie, żeby kupić maskotkę w sklepie. Bo po co kupować masówkę, skoro można zrobić coś oryginalnego? Nawet jak kilkadziesiąt osób wydzierga maskotkę z tego samego wzoru, to ciężko będzie znaleźć dwie takie same ;) I tym sposobem powstał żółwik





Jak widać żółwik nie jest duży i spokojnie mieści się na mojej dłoni. Użyłam włóczki YarnArt Jeans i szydełka 1,75 mm. Do wypełnienia użyłam kulki silikonowej. Wzór jest bardzo prosty i żółwik powstał w jeden wieczór. A jeśli Wam się podoba i chcielibyście wydziergać takiego samego to link do bezpłatnego wzoru --> vibemai.bloggersdelight.dk/turtle/

8 komentarzy:

  1. Świetne ma oczyska :) Cały fajowy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny w całości, a oczy dodają mu tylko uroku osobistego :) Takie maskotki są zdecydowanie lepsze od tych kupnych, bo tak jak piszesz, bardzo ciężko będzie znaleźć dwie takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam: oczy są po prostu cudowne <3 Ale cała maskotka jest wspaniała, żółwik jest nieskończenie słodki! Już zapisałam sobie ten wzór, może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi się szybko i przyjemnie ;) a żółwik rzeczywiście słodziak ;)

      Usuń