piątek, 9 września 2016

Czapka z pomponem

Lubię zaczynać nowe projekty, niestety nie lubię wykończeń. Nie znoszę chowania nitek, zszywania, przyszywania guzików, zapięć i wszystkiego co sprawia, że robótka jest dopracowana. Niestety jest to nieodłączny element szydełkowania (i innych rodzajów rękodzieła). Zatem w ramach odsunięcia od siebie nielubianych czynności (i usprawiedliwiania się przed samą sobą) powstała kolejna czapka. Tym razem dla mojego starszego dziecka, które od małego lubi wszystko co "marańczowe i ebieskie ;). Projekt szybki, jednodniowy, półsłupki, słupki i pompon. A efekt prezentuje się tak:

Dodam tylko, że włóczka to Nako Sport Wool, szydełko rozmiar 4mm, więc wzór jest dość ścisły, w sam raz na zimę. A tu jeszcze foto na modelu zastępczym ;)
Na razie mam silne postanowienie, że teraz wykańczam rozpoczęte projekty, a dopiero biorę się za nowy, a co z tego wyjdzie zobaczycie na blogu. Tylko te nowe motki tak kuszą........

10 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię wykańczania, i o ile jeszcze z nitkami, to staram się je chować na bieżąco, żeby nie spędzić później kilku wieczorów tylko z chowaniem nitek, to szycie... O zgrozo! A jak robię maskotki i wszystkie części razem zszyć, aż jestem chora na samą myśl :P Czapka świetna i to jeszcze takie grube szydełko i taki ścisły wzór fajnie wyszło, tak jak piszesz idealnie na zimę :) i kolorki świetnie dobrane ;) czekam na kolejne wpisy i jestem bardzo ciekawa, czy nowe moteczki jednak wezmą górę nad wykańczaniem, czy zaciśniesz zęby, żeby móc potem w spokoju ruszyć z nowymi robótkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie ćwiczę silną wolę ;) dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna czapka :). Co do wykańczania to nie jest u mnie tak źle, może dlatego, że zawsze jestem ciekawa czy uzyskałam pożądany efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna czapeczka :) Prosty wzór a jaki efektowny :)
    Ja najbardziej nie lubię chować nitek , za to przyszywanie guzików czy innych elementów to już przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką czapkę chyba miał kiedyś każdy z nas i jak widzę, wzór nadal pozostaje bez zmian. Moim zdaniem ogólnie czapki czy kapelusze są ładne i warto jest je nosić. Ja bardzo chętnie takie rzeczy zamawiam w https://hatfactory.pl/ gdyż bardzo cenię sobie jakość i elegnację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat takie czapki są bardzo fajne i moim zdaniem każdy z nas miał chociaż raz w życiu czapkę z pomponem. Natomiast jeśli chodzi o męskie stylizacje to ja sobie chwalę tą z https://leyraa.blogspot.com/2020/01/stylizacja-w-stylu-peaky-blinders.html gdyż wiem jak jest elegancka.

    OdpowiedzUsuń