poniedziałek, 5 września 2016

Czapeczki

Jakiś czas temu koleżanka wysłała mi zdjęcie czapki z pytaniem czy nie zrobiłabym takiej dla jej synka. Powiedziałam, że zrobię jak uda mi się rozpracować wzór. Poszperałam w internecie i znalazłam tutorial, zatem powstała pierwsza próba. Ponieważ nie lubię wypuszczać prototypów w świat, pierwsza czapeczka powstała dla mojej Córy.

Koleżance prototyp się spodobał, więc powstała wersja chłopięca
Na zimne dni przydały by się również rękawiczki.
Rękawiczki są bez palców, w sam raz na małe rączki. A tu jeszcze komplet w całości
Czapeczki powstały z włóczki Nako Sport Wool, kolor chabrowy, kolorowe dodatki z zapasów z szafy ;).
Na początku wspomniałam, że musiałam poszukać schematu na wzór czapeczki, a jak już skończyłam dziergać pierwszą, na jednym z blogów, które lubię odwiedzać pojawił się fajny opis tego ściegu. Zainteresowanych odsyłam na blog Arachne Art. I mam nadzieję, że czapki jeszcze jakiś czas nie będą potrzebne ;)

Jakość zdjęć to wina telefonu ;)

6 komentarzy:

  1. piękny komplecik, bardzo praktyczny i przydatny na nadchodzącą wielkimi krokami jesień i zimę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne czapeczki :) Ciekawy wzorek ,ładnie prezentuje się na czapkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoja też jest śliczna i następna będzie właśnie tym wzorem ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne czapki :D Dzieciaki pewnie też zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam taką nadzieję, bo jeszcze nie chcą powiedzieć ;)

      Usuń
  4. Ja ogólnie jestem zdania, że czapki czy inne nakrycia głowy są jak najbardziej fajne i lubię je nosić. Jak widziałam to również modne znów stają się berety https://hatfactory.pl/29-berety które jak najbardziej również i mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń